Programul „Din nou la şcoală” a ajuns la cea de – a VIII-a ediție

Voluntarii Smithfield România au oferit ghiozdane și rechizite școlare pentru 6.600 de elevi din 56 de localități din județele Timiș și Arad

Smithfield România continuă și în acest an tradiția de a oferi echipamente și rechizite școlare elevilor și preșcolarilor din localitățile din județele Timiș și Arad, unde compania își desfășoară activitatea.

Cu prilejul începutului de an școlar, voluntarii Smithfield România au demarat cea de-a VIII-a ediție a programului „Din nou la şcoală”, care sprijină accesul la educație și încurajează performanța școlară, vizitând peste 6.600 de elevi. În cadrul acestui program au fost distribuite ghiozdane, hanorace pentru activități sportive, rechizite școlare pentru activitățile de grădiniță și orare conținând sfaturi pentru un stil de viață sănătos și o alimentație echilibrată. În această ediție a programului „Din nou la şcoală”, au fost înregistrate rezultate record pentru programul care a devenit deja tradiție: peste 90 de participări ale voluntarilor, care au parcurs 8.050 km și au vizitat 56 de localități.

“Timp de 8 ani, prin acest program, am reușit să oferim sprijin procesului de învățământ, acces la educație și am încurajat perfomanța școlară, pentru copiii din comunitățile unde ne desfășurăm activitatea. Voluntarii noștri vin în întâmpinarea nevoilor beneficiarilor programului prin oferirea, în cadrul vizitelor în școli și grădinițe, a unor materiale școlare care să îi motiveze pe cei mici să revină la școală cu plăcere”, a declarat
Cristina Bodea, Director Sustenabilitate, Smithfield România.

“Surpriza, devenită un ritual, un obicei, a venit și în acest an, din partea companiei Smithfield România. Tradiție pentru copii, plăcere și mulțumire pentru noi, Campania ”Din nou la școală” a oferit, aducând zâmbet pe buze, elevilor din localitățile judeţului Timiș, echipamente și rechizite. 8 ani? Mulți pentru unii, puțini pentru alții, ne-au determinat să apreciem tot mai mult extinderea unui program ce-l are în centrul atenției pe copil, îl ajută pe părinte și îl bucură pe cadrul didactic“, a declarat doamna Aura Codruța Danielescu, Inspector General, Inspectoratul Școlar al Județului Timiș.

La începutul acestui an școlar, în cadrul programului „Din nou la școală” au fost incluși, de asemenea, copiii angajaților Smithfield România. Proiectul de sprijin pentru educație “Din nou la şcoală” a debutat în anul 2007. Până la această ediție, peste 24.200 de elevi din localităţile unde Smithfield România îşi desfăşoară activitatea, au fost incluși în program (4 localități în 2007; 11 în 2008; 36 în 2009, 40 în 2010, 65 în 2011, 61 în 2012 şi 66 în 2013).

Smithfield a dezvoltat de-a lungul timpului numeroase programe de sustenabilitate și implicare socială, fiind, printre altele: iniţiator al proiectului “Hrană pentru suflete” de sprijinire a familiilor cu nevoi sociale, partener oficial al programului “Milioane de oameni, milioane de copaci”, prima mişcare naţională de plantare de copaci din România, sponsor al iniţiativei naţionale de educaţie ecologică “Lumea ta? Curată!”, sponsor al programului “Ziua Mondială a Monitorizării Calităţii Apei”, un program de analiză şi monitorizare a calităţii apelor implicând elevii şi studenţii, iniţiator al programul de sprijinire a tradiţiilor şi culturii locale “Fii unul dintre noi!”. Strategia de sustenabilitate Smithfield este clădită pe 5 piloni de dezvoltare: Bunăstare animală; Grija pentru angajați; Protecția mediului; Siguranța alimentară și calitate; Comunități. Mai multe detalii: www.smithfieldcommitments.com.

Începând cu anul 2004, Smithfield România a dezvoltat un model de afacere integrată, de succes, în urma investițiilor de peste 600 milioane USD realizate până în prezent. Smithfield produce și comercializează, în sistem integrat, carne de porc marca Comtim, bine cunoscută în România, ce include carne proaspătă de porc şi produse semi-procesate, distribuite la scară naţională și la export, către procesatori, lanțuri de retaileri sau în reţele de distribuţie. Prin investițiile realizate, Smithfield oferă consumatorului final produse din carne de porc sigure, de cea mai bună calitate care în timpul fluxului de producţie au fost permanent monitorizate, îndeplinind astfel toate criteriile de siguranţă alimentară.

Smithfield a întreprins la nivelul societăților deținute în România demersul voluntar de certificare pentru implementarea de standarde de management recunoscute la nivel internațional: Sistemul de Management al Calităţii (ISO 9001:2008), Sistemul de Management al Mediului (ISO 14001: 2004), Sistemul de Management al Siguranţei şi securităţii în muncă (OHSMS 18001:2007), Sistemul de Management pentru Siguranţa Alimentară (ISO 22000: 2005), Standardul Internaţional pentru Alimente (IFS version 6: 2012), Sistemul de Management HACCP (ISO 9001: 2000 & HACCP sistem implementat).

Leave a Reply